سامانه مکانیزه پشتیبانی آسا

آخرین اطلاعیه ها

Tilo Mitra's avatar

سیستم مکانیزه پشتیبانی نرم افزار آسا

با هدف نظارت بر کیفیت و بهبود شیوه پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان این شرکت بر آن شده است به‌منظور ایجاد بستری مکانیزه و قابل پیگیری سامانه پشتیبانی آسا را راه اندازی نماید.هتلهای محترم تحت پوشش می توانند با دریافت کد کاربری وارد این سامانه شده و به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواستها نموده و بدین ترتیب از روند انجام دستور کارهای صادره مطلع شوند.خواهشمندیم به منظور دریافت کد کاربری سامانه از طریق تلفن‌های دفتر مشهد اقدام نمایید.


ادامه مطلب

آخرین اطلاعیه ها

Tilo Mitra's avatar

امکان جدید در ثبت رجیستر کارت میهمان

با راه اندازی امکان جدید در ثبت رجیستر کارت میهمانان کابران میتوانند با وارد کردن کد ملی میهمانانی که حداقل یکبار اطلاعات آنها در سیستم ثبت شده است از قابلیت ثبت اطلاعات هویتی میهمان به صورت اتوماتیک استفاده نمایند.

این قابلیت در قسمت ثبت رجیستر با اطلاعات کامل نفر اول و همچنین ورود اطلاعات همراهان تعبیه شده است .

همچنین سیستم قابلیت دریافت کد ملی از طریق بارکدخوان را نیز دارد .


ادامه مطلب